Algemene retourmogelijkheden


Heb je een product gekocht en ben je er niet tevreden over omdat je wellicht het verkeerde product hebt besteld of omdat het product bij aankomst al niet werkt? Lees dan goed de informatie op deze pagina door zodat je weet welke stappen je kunt ondernemen om het product retour te sturen om te ruilen. Helaas kan niet alles teruggestuurd worden.Wat wel en wat niet geretourneerd kan worden is op deze pagina beschreven.

Wat mag retour?

Producten mogen retour gestuurd worden indien:
- Het product bij ontvangst, zonder het gebruikt te hebben, al kapot is;
- Je niet tevreden bent over het product, het product nog in de originele verpakking zit en de verzegeling niet is verbroken. Het product ruilen wij graag om voor het product dat je eigenlijk wilt hebben;

- Heb je een slip gekocht? Dan kun je deze alleen ruilen indien deze niet uit de verpakking is geweest. Dit vanwege hygienische voorzorg.
- Het product is kapot en valt onder de garantie*.

* Zie Femlitero.nl/klantenservice/garantie-klachten

 

Wat mag niet retour?

- Artikelen die i.v.m. hygiënische redenen niet geruild kunnen worden wanneer de verpakking is geopend en/of beschadigd zoals slipjes,.
- Producten waarvan de verzegeling van een verpakking is verbroken;
- Producten waarvan de originele verpakking beschadigd is;
 

Hoe het product te ruilen of te retourneren?

1. Neem contact op met de klantenservice van Femlitero.nl om het product aan te melden;
2. De klantenservice bekijkt vervolgens of het product aan de voorwaarden voldoet om te retourneren;
3. Stuur het product retour;
4. Je wordt door de klantenservice op de hoogte gehouden van het vervolg.

 

Hoe lang duurt het totdat mijn retourzending is verwerkt?

Zodra de retourzending bij ons is ontvangen wordt de retourzending binnen twee werkdagen in behandeling genomen. De klantenservice van Femlitero.nl houdt je van dit proces op de hoogte.

 

Betaal ik verzendkosten voor het retourneren?

Wanneer je een ongebruikt product wilt retourneren, betaal jezelf de verzendkosten voor het retour sturen van het product.

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen

Iedere bestelling proberen wij zo zorgvuldig mogelijk te verwerken. Helaas kan het wel eens voorkomen dat, ondanks onze zorgvuldigheid, er een fout gemaakt wordt. Heb je een verkeerd product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] of telefonisch door te bellen naar 070-8200918. Zodra wij het product hebben ontvangen zullen we het juiste product naar je toe sturen, uiteraard vergoeden wij dan ook de retourkosten.

Retourvoorwaarden

- Retourzendingen dienen binnen 14 werkdagen na ontvangst aangemeld te worden bij de klantenservice van Femlitero.nl;
- Wanneer het een DOA (Death on Arrival) of een verkeerd geleverd product betreft, hoef je geen verzendkosten te betalen.
- Wanneer de klant een ongebruikt product wilt ruilen, betaalt de klant zelf de verzendkosten voor het retour sturen van het product;
- Bij verkeerd gebruik van een product zoals beschreven is in de meegeleverde specificatie van het product dan wel gebruiksaanwijzing, kunnen producten niet retour worden genomen;
- Wanneer blijkt dat een verpakking toch is geopend, beschadigd is of wanneer de verzegeling is verbroken wordt de retourzending niet geaccepteerd;
- Wanneer er geconstateerd wordt dat een product door toedoen van de klant kapot is gegaan, dan wordt het product niet vervangen en wordt het product niet terug gestuurd naar de klant, tenzij de klant de verzendkosten hiervoor betaalt;
- De retourzending dient door de klant zorgvuldig verpakt te zijn inclusief de onbeschadigde verpakking van het product;
- Klant dient de pakbon of orderbevestiging uit te printen en toe te voegen aan de retourzending.
- Na goedkeuring zal het aankoopbedrag binnen 5 tot 10 werkdagen terug worden gestort.

 

Aanmelden nieuwsbrief


Altijd als eerste op de hoogte.